19 Ağustos 2014 Salı

UMUT TÜKENMİŞ GİBİ GÖRÜNSE DE İKİNCİ BİR ŞANS HER ZAMAN VARDIR....YA YOKSA ?






 Odamın en sevdiğim köşesi.Okunmayı bekleyen kitaplarım.Beş yıldır halen jelatinini çıkarmadığım pembik bilgisayarım.Sevdiceğimin aldığı kaktüsüm.Hepsi kıymetlilerim.Ve okumayı henüz bitirdiğim kitabım; Yağmur Sonrası.Kendisiyle tanışıklığım,bu kitap vesilesiyle olan yazarımız Sarah JIO.            
 
  Yağmur Sonrası ; 1942 yılında,ikinci dünya savaşının ortalarında yaşanan,tutkulu bir aşkın hikayesi.Bir hemşire;Anne Calloway ve bir asker;Westery Greene'in aşkları, bora bora adasında yollarının  kesişmesiyle başlıyor.Anne yıllar sonra bir gün, torunu Jennifer'a kendi hikayesini anlatmaya başlıyor ve bana kalırsa işte o vakit her şey yeniden can buluyor.      

   Nişanlısınız,çok yakın zamanda evleneceksiniz ve nişanlınız sizin için biçilmiş bir kaftan,uzaktan bakanlar için kusursuz bir evlilik olacak bu.Peki ya tutku? Anne'ye tutkuyla bağlı mıydı Gerard ? Ya da Anny için gerçek bir aşk mıydı bu?Anny,bu soruları kendine sormaya bile çekinirken dostu Kitty,belkide hayatının aşkına doğru götürüyordu onu.Evlilik planlarını erteleyip Kitty ile beraber askerlerin yaralarını sarmak için yola koyuluyorlar.Oysa kendilerinde açılacak yaralardan bir haberler ikisi de. Sarah JOI hikayeyi öyle yalın,sade ve duru bir şekilde anlatıyor ki biran önce,okuma isteğinizi kabartıyor.Hikayenin kurgusunu son derece başarılı buldum.İçinizi ısıtacak bir aşk hikayesi arıyorsanız,bir koşu kitabı gidip alın okuyun derim.Mutlu bir son mu diye sorarsanız; halen karar veremediğimi söylemeliyim.Fakat sona yaklaştığımda göz yaşlarıma hakim olamadım.Benim göz yaşlarım, mutlulukta da acıda süzülmeye hazırdır.
         
Son derece keyifle okudum ve tabi ki tavsiyemdir.Gerçek bir aşkın tadı,hiç bir dondurmada yoktur sevgili dostlar. Tattım,tadıyorum ; )En tatlısını da sizlere dilerim.

                                                             Hoş kalın ;)              

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder