4 Ağustos 2014 Pazartesi

Kendime yeni arkadaşlar edindim ;)



      Uzun zamandır kitap alışverişine gitmediğimi bugün iki saat kitapçıda vakit geçirince anladım,kitap kokusunu seven tek kişi ben değilimdir herhalde ? Yeni arkadaşlarımı sizlerle de paylaşmak istedim ah kim bilir neler fısıldayacaklar yüreğime...nereden başlasam,sözü ilk hangisine versem diye düşünürken elime Oruç ARUOBA'yı alıp,rastgele açtım bir sayfayı ;
 
 Kişinin yaşamının anlamı ?Diyorki Oruç ARUOBA ;
         Yaşamın anlamı,aynı zamanda dünyaya da anlam verir__ancak da dünyaya anlam verebilmesiyle,yaşamın da anlamı olabilir__çünkü dünya ile yaşam,anlam açısından özdeştir:dünyan,yaşamın;anlamlı yaşamanın da,dünyandır.Bunların karşıtlarını düşün : kişinin dünyası anlamsız olunca,yaşamı büzüşür,güdükleşir,hiçleşir;yaşamı anlamsız olunca da,dünyası daralır,küçülür,boşalır__anlamı olmayan dünyan ,hiçleşmiş yaşamın;anlamı olmayan yaşamın da,boşalmış dünyandır.Dünyanın da anlamıdır,anlamı,yaşamın(ın)...Her kelimesine katılmamak benim açımdan mümkün değil.Hayatımız yapbozun parçaları gibi biri olmadan bütünü oluşturamazsınız...Yazarla tanışıklığım okuduğum bu sözlerden ibaret doğrusu devamı için çok heyecanlıyım kim bilir benim hayatıma nasıl bir katkıda bulunacak.Buarada eserinin adı 'olmayalı' tamamını okuduktan sonrada sizlerle paylaşımda bulunacağım.
     
       Bugün kendimle geçirdiğim güzel bir gün oldu aaa yok yalnız değildim kendimleydim.Ben kendimle oturup sohbet etmeyi,içime dönüp sorular sormayı çok seviyorum.Hayatın keşmekeşliğine fırsat vermeyip aradabir ;yaptım?ne yapıyorum?hayatım nasıl gidiyor?sorularını içimize dönüp,sorup sorgulamalıyız.Ben bunu yapmayı keşfedeli çok zaman olmuyor ama farkettim ki bana sağladığı katkı yadsınamaz ölçüde büyük ve güzel oldu.Hayatımı ayıklayıp,yanlışlarımı süpürmeme yardımcı oluyor.Bunu denemenizi tavsiye ederim hiç gitmediğiniz bir mekana gidin yada doğaya karışın,hiçbir şeyle uğraşmayın dönün içinize şöyle bir sorun soruşturun bakalım iyimiymiş, razımıymış sizden.Bende işe yarıyor nacizane bir tavsiye aklınızın bir köşesinde bulundurun derim ;)
     
      Yarınınız bugünden daha renkli olsun,takipte kalın hoşkalınız efendim ;)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder