6 Ağustos 2014 Çarşamba




     Geçenlerde bir eczanede cilt bakım uzmanı bir hanım,mimiklerinizi çok kullanıyorsunuz,biraz dikkat etmelisiniz kırışırsınız ;) dedi.Kırışır mıyım ? Ama ben kırışmak istiyorum dedim ,nasıl yani dedi ilk defa kırışmak istediğini söyleyen biriyle karşılaştım.Evet ben mimiklerimi çok kullanırım ağız dolusu kahkaha derler ya işte benim kahkalarım da tam olarak öyle,ağlarken de bir ağlarım ki salya sümük eciş bücüş bir şeye dönüşü veririm.Düşünüyorum da insan kırışmayayım diye gülüşlerini,hüzünlerini nasıl baskılayabilir ki?
     Fotoğrafdaki teyzeye bakar mısınız ? Çirkinlik mi görüyorsunuz ?Ben her bir çizgisinde yaşanmışlık görüyorum,hayatı dibine kadar acıyla,dibine kadar mutlulukta geçirmiş bir hanımefendi,bir prenses,bir teyze,bir nine görüyorum.Ah işte tamda buyüzden böyle kırışıyım istiyorum. Her anım çizgilerimde yüzümün çukurlarında yeniden can bulsun.


Ömür Dediğin Üç Gündür,
Dün Geldi Geçti Yarın Meçhuldür,
O Halde Ömür Dediğin Bir Gündür,O Da Bugündür.(Can YÜCEL )  

     Negüzel demiş Can baba ;) Dünün özlemiyle bugünün yaşanıcağına inananlardan değilim,benim özlemim hep yarınlara,değilmidir ki yarınlar bir muamma o zaman anın tadını yaşamalı kah kahkaha,kah gözyaşı....Ah nereden nereye geldim biraz savruldum sanırım konudan,aman bugün böyle oluversin artık...Nediyordum evet evet ben kırışmak istiyorum,yetmişinde ellilik olmayı istemek mi ? delilik bu.Ben yetmişinde şu taçlı teyze gibi olabilirim,nede güzel olurum.

     Düş kurmayı sevmeyen var mı aranızda ?Ben düşleri düşlerimi sevenlerdenim,düşlere tutunmayı düşlerime sarılıp uyumayı severim, sanki düşlerim daha bir yaşanır kılıyor hayatı bana...Düş kurun dostlarım düş kurmak sizi umutlu yapar,şekil verir can katar.Benim düşüm bugünlerde bu karede gizli,sevgilim ve ben böyle yaşlansak mesela,kim istemez şimdi böyle kırışmayı ;) ah negüzel bir düş,ne heyecanlı bir düş :) Düşlerinizde bol bol mutluluk dolu kareler olsun dostlar....hoş kalın ;)

     


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder