20 Mart 2015 Cuma

Evli...Mutlu....:)




   Buraları çok boş bıraktım çok boşladım...Ama biliyor musunuz ? neler oldu neler...

   Müthiş olduğuna daha çok uzun yıllar evvel karar vermiş olduğum adamla Evlendim.Çok keyifli bir hazırlık süreci yaşadık.Çünkü asla ayrıntılara takılmadan,aman o da öyle oluversin canım diye kafamızı hiç yormadan her şeyi bir çırpıda halledi verdik.Yorulmadık demiyorum tabi ki bedenen çok yorulduk ama ruhumuz bu süreçten çok keyif aldı.

    Ben işin fazlasıyla eğlence kısmındaydım.Yani evet birazda tarz meselesi ama ben hiç anlamıyorum, kınasında düğününde süs bitkisi gibi oturan çiftleri.En mutlu gününüz arkadaşım.Ama ben biliyorum kim demişse Gelin dediğin ağır olur,öyle çok hevesliymiş gibi oynamaz aaa ayıptır diye işte bunlar hep onun başının altından çıkıyor. Vallahi bildiğiniz çok ayıp ettim hevesli hevesli oynadım.Kına gecemin de düğün günümün de en çok oynayanı,eğleneni bendim ; ) Oh mis.

    İşin hüzün kısmı yok mu?Tabi ki var...Benim için işin en zor kısmı,evden çıktığım o andı.O anın tarifi yok bende,geçelim... 



      Klasiktir tavsiye ediyor musun?derler ya ;tavsiyemdir ; Dünyanın bütün bekarları EVLENİN ;) Hani diyorlar ya ay canım çok zor ya...Sen evlen de görürüm ben seni.Ay bunun yemeği var ütüsü var temizliği var.Son derece özgür bir ailenin kızıyım ben.Yani bu yaşıma kadar kimseden izin almadım,saat sınırlarımı kendim koydum,evde bir tek işe elimi sürmedim,istediğimi aldım,istediğimi giydim çok şükür.Ve Allah'da karşıma ruhu ruhuma denk birini çıkardı.Tamam kabul ediyorum bu hikayenin delisi benim,beyimiz oldukça sakindir.İki cambaz bir ipte oynamazmış tabii.Denge önemli.İlk günler zordu,beyimiz hep klasik giyiniyor,boy uzun paça boyu uzun,kol uzun ;)tabii ütülerimiz de uzun sürüyor.Evin en gıcık işi ütü,onuda oturttuk sistemine evelallah ;)Yemek kısmını da internetten hallediyoruz;)harikalar yaratmıyorum öyle bir iddiamda yok,biraz kendimi övmek isterdim fakat o kıvama henüz gelmiş değilim.Yani zamanla İnanın insan her duruma alışıyor.

      Neyse biz erdik muradımıza,siz çıkın efendim kerevetine ;)

      Bu arada yavaştan da olsa okumaya devam ettim tabii,onlardan da daha sonra bahsetmek dileğiyle.
                                                                                                                       Hoş kalınız efendim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder