1 Eylül 2014 Pazartesi

Mim-Kitaplığınızdaki En İyi 10 Kitap Kapağı

http://kitapkeyfimm.blogspot.com.tr/   #pamuk şekeri tarafından mimlendim.Şehir dışında,olduğumdan ötürü ancak cevaplayabildiğim içinde,kendisinden özür dilerim...  


1-NUTUK-GAZİ MUSTAFA KEMAL 
   Fazla söze gerek var mı ? yok...

2-KARDEŞİMİN HİKAYESİ-LİVANELİ

   Ben,tam bir Livaneli hayranıyım.Dinlemeyi de okumayı da sevdiğim,sanat ve edebiyat dehası benim için.Kardeşimin Hikayesi de çok çok çok iyi bir eseridir.Kapağına,uzun süre bakıp düşünceye dalmışlığım vardır.


3-ZÜLFÜ LİVANELİ-SERENAD 

   Gözyaşlarıma,hakim olamadığım bir eserdi.Kapağı da çok manalı.


4-KÜÇÜK PRENS-Antoine De Saint-Exupery

İlkokuldaydım,bana bu kitap hediye edildiğinde.Nasılda yıpranmış çok üzüldüm.Bu yüzden kitaplarımı paylaşmayı sevmiyorum ve tabii kitap arşivi yaptığım içinde benden okumak için kitaplarımı isteyenlere alıp,hediye etmeyi daha çok seviyorum.

5-YAĞMUR SONRASI-SARAH JIO

Ayraçları ayrı güzel,kapakları ayrı güzel.Rafta gördüğünüz de oku beni,diye bağırıyor sanki.

6-MART MENEKŞELERİ-SARAH JIO

  Şimdi ben bu koltuğa otursam,birde kahvemi alsam elime,oh değmeyin keyfime ;)

7-BÖĞÜRTLEN KIŞI-SARAH JIO 

Henüz okumadım.Sarah JIO'nun bütün kitapların okumak niyetlisi olduğumdan,bütün eserlerini alıverdim.

8-SON KAMELYA-SARAH JIO

   Bu ki?tabı da okumadım,yalnız bakar mısınız? nasıl içine huzur veren bir kapağı var.Acaba konusu da huzur verir mi?okuyunca anlayacağım artık.

9-SABAH UYKUM-AHMET BATMAN

   Dışarısı buz gibi,sevgilimle oturmuş,sıcacık kahvelerimizi yudumluyoruz.Ordan burdan konuşuyoruz biraz da anıları tazeliyoruz...Kapağa bakınca bende canlanan hayal ;) Bu kitapta okunacaklar sırasında...

10-BİR KEDİ,BİR ADAM,BİR ÖLÜM-ZÜLFÜ LİVANELİ

      Livaneli'nin okumadığım eseri varmış,görünce hemen alıverdim.Buda okunacaklar sırasında.Kara kedileri çok severim ;)

         
      İşte bunlarda benim beğendiğim kitap kapaklarından.Keyifli bir paylaşım oldu benim için,umarım sizinde beğeninize nail olur kitaplarım.
                                                                                                               Hoş kalınız ;)
  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder