3 Nisan 2015 Cuma



          Haftanın son gününden herkese merhabalar ;


         Bir süredir ucundan kıyısından takip ettiğim,çok sevgili dostum Eda'nın yoğun emek verdiği ve beni de tanıştırdığı bir kitap okuma grubundan bahsetmek istiyorum.Bu aralar kendileriyle bir hayli haşır neşir olduktan sonra sizlere de bahsetmek istedim.Kitap Ağacı kitap sevdalıların,gönüllülük esasıyla bir araya gelmesinden oluşan bir okuma grubudur.Her ay bir kaç kitap arasından oylama yapılıyor,en çok oyu alan kitap o ayın kitabı oluyor.Dolayısıyla aynı anda birçok kişinin,aynı kitap hakkında birbirleriyle fikir teyakkuzunda bulunması bana son derece keyif veriyor.Bakış açıları,algılar o kadar farklı seyrediyor ki buda sizin insanlara olan deneyimlerinizi arttırmaya katkı sunuyor.Zaman zaman yazar buluşmalarında bir araya geliyoruz.Son zamanlar da neredeyse her ay bir yazar buluşmamız oldu.En son Nermin Bezmen ve Mario Levi'yi ağırladık.Bu ayın yazarı da Fi ve Çi ile tanıdığımız Azra KOHEN,etkinliğimiz yarın ( 4 Nisan ) saat: 13.30 'da Kadıköy Belediye Başkanlığı Brifing Salonunda,gelmek isteyenler parmak kaldırsın,orada olacağım.

      Bir sonraki Kitap Ağacı yazar buluşması, 19 Nisan saat :13.00 'da Kozzy Kültür Merkezinde Oya Baydar'la olacak.Mayıs ayı yazarımız da dün itibariyle netleşti;Can Bonomo,17 Mayıs Pazar günü saat:13.30 CKM A Salonunda(Caddebostan Kültür Merkezi),etkinliğin düzenleyicisi arasında bende varım,gelin olur mu?

     Hepinize mutlu hafta sonları dilerim.Hoş kalınız ;)

     


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder